Kızlar 9+5 teyim aslında biraz kilom var o yüzden de göbeğim var ama öyle şişkinlik hissediyorum ki bu ödemden değil kesinlikle biliyorum henüz ödem şişmesi olmadı hiç ama karnımdaki şişi size anlatamam hazımsızlıktan dolayı bu şekilde yürüyüş yapamıyorum bu sıcakta öyle sıcak ki burası nefes bile alınmıyor ne önerirsiniz böyle bir şey yaşayan var mi ?