Kızlar herkese meraba burdan da fikir almak istedim umarım geri dönen olur normal muayeneye gittiğimde kapıda sancım tuttu içeriye girdiğimde doktor daha görür görmez sancıların başlamış yatış diyip nst verdi ve ordan da apar topar doğumhaneye götürerek sezeryan doğuma gidiceksin diyip hazırlamaya koyuldular tekrar nstye vs bağlayıp kontrol ettiler ordan vazgeçip perinatoloji bölümüne yatış yaptılar iki doz ciğer geliştirici ve haplarla sancıyı durdurdular açılma 1 parmak var dediler ama her doktor farklı konuştu biri açılma var yataktan kalkmak yok diyip biri de açılma yok istediğini yap dedi en son 1 gece yatırıp sabah progeston yazıp taburcu ettiler ama kime inanacağım şaşırdım biri akıl versin ayriyeten özele vs mi gitsem
(Uzun oldu kusura bakmayın )