Kpln61 ikinci gebeliğim benimde aynı şekilde aşağıda konumlanmış dedi dr 22 de, zamanla çıkar belki dedi ssvd istiyordum çünkü. 28 de gittim hala aşağıdaymış bu saatten sonra da pek çıkacağını sanmıyorum. Ama hiç bir şey kısıtlamadı yada olumsuz bir şey söylemedi sadece doğumun her iki şeklinde de fazla kanaman olabilir dedi o kadar.