Bendede aynı şey vardı karın çevresi ves hep gerilik vardı 2 haftaydı bu gerilik bebegim dogdu şimdi acıbadem hastanesine gidiyordum doktorum hep normal genetik ile alakalı minyon olcak diyordu gerçektende oyle oldu ufak doğdu o yüzden sıkıntı yapma ben gebeliğim boyunca stres yaptım şimdi düşündüğümde ne kadar gerekesizmiş her bebek kilolu iri kafalı olcak diye bir kaide yok