Arkadaşlar devlet hastanesindeki doktorum TSH 3.11 için gözün aydın tiroid düşük çıkmış derken aynı gün özele göstermeye gittim testimi ve bu bir problem dahiliyeye git dedi. 10 haftalık gebeyim bu arada. İndirect combs testi yani kan uyuşmazlığı testi pozitif çıktı. Bunu devletteki doktor önemsemezken özel doktorum bu problem oranını takip etmemiz gerek diyip Bi üst testi istedi tekrar yaptıracağım. Ben 6ay önce düşük yapınca uyuşmazlık iğnesi olmuştum. Bu gebelikte ise 6.haftada lekelenme oldu yine uyuşmazlık iğnesi oldum. O yüzden doktor diyor ki neden pozitif çıkıyor negatif çıkmalı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Özel doktorumun dediklerini yapmayı ve iki hafta sonra 2li test için perinatolojiye gidince danışmayı düşünüyorum bu durumları. Başına gelen var mı? Tiroid ya da uyuşmazlık yazabilir misiniz tecrübelerinizi