sahra_085 adet sancısı yaşadıysan onun bir tık üstü diyebilirim. Sancılar gerçekten katlanılabilir derecede öyle üstesinden gelinemeyecek bişey değil. Zaten geliyor 20-30 sn sonra geçiyor o yüzden bi nefes alıyorsun arada. Korkulacak bişey yok sancılarda. Doğum kısmı da kişiye göre değişiyor inşallah sizinki çok daha kolay olur benim biraz uzun sürdü zor oldu. Tek avazda gelsin bebişiniz inşallah 🤲 Allah razı olsun güzel dualarınızı eksik etmeyin 😔