Esmacbnoglu Merhaba kızlar 25 haftalık gebeyim ve ilk haftalardan itibaren pelviks ağrısı çekiyorum yaşıyan varmı? Özellikle geceleri resmen sağa sola dönerken kemiklerim kırılıyomuş gibi ağrıyor
can_su Esmacbnoglu Bunu bende yaşamıştım doktorum çok normal olduğunu söyledi hafta ilerledikçe rahim büyüdüğü için oluyormuş. Ve benim doğuma kadar devam etti o ağrı. Insallah sizin ilerledikçe agriniz hafifler.🤗😇
Serife2323 Esmacbnoglu bende de o zamanlarda olmuştu her gün magnezyumu aldım ve sonra kendiliğinden geçti
Nrcn91 İlk hamileligimde 20li haftalarda baslamıstı gercekten yürüyüsü zorlaştıran bir agrı. Bu hamilelikte uzun süredir magnezyum ictigim icin o ağrıyı yasamadım 31 haftalığım ☺️ Doktorunuza söyleyin magnezyum desteği alırsnız
sevcanbyhtn Esmacbnoglu 20li haftalardan beri bende yaşıyorum suan 31haftaligim doktor normal diyo anca dogumda gecer gibi görünüyor gecmis olsun 🌸
Tusse18 zeynepnilda12 canım hiç bilmiyorum ama bana sanki şimdiden hazırlık yapıyor kemikler kaslar gibi geliyor bu bir artı olabilir normal doğum için
hulyaca Esmacbnoglu 26+0 ile ben de katıldım o kervana. Diğer 2 hamileliğimde de yaşamıştım bunu. Hamilelik sayısı arttıkça erken yaşaman da normal demişti doktor. Günde 3 parol hakkın var dedi. Şimdiden gün sayıyorum nasıl geçecek doğuma kadar diye. Çünkü 3 yaş ve 9 aylık kızlarım var evde 🫠