Haticemrahalp 2li test ve 4 lü tarama testi yaptirdin iz mi bu testler ne işi yariyor 14 haftalık hamileyim yardimci olurmusunuz
Zeynpatak Haticemrahalp 2 li yaptirabilirsin . Sonuc temizse zaten 4 lu ye gerek duymuyo doktorlar . Ama biraz gec kalmissiniz sanki
oznuryalcn Haticemrahalp 2li tarama icin zaman gecmis canm ama 16nci haftada 3lu taramaya gidebilirsin rabbim saglikla kucagina almak nasip etsin
Gulsah2210 Yaptır canım kafanda soru işareti kalmasın kan alıyorlar 1 hafta içinde sonuçlar çıkıyor. Evet Onu da yaptırdım çok şükür herşey yolunda benim doktorum onu 11 haftada yaptı