soulmate35 kızlar bebişler için hangi hava nemlendiricisini önerirsiniz benimki kış bebeği olucak mâlum klima ve doğalgaz havayı cok kurutuyor. marka önerileriniz nelerdir???
Ozge818 soulmate35 benım oglumda kronık bronsıt var nimo marka kullanıyorum ben sımdı bebıste eylulde dogcak ıkısıne bır kullanmaya devam edıcez