reinamm
Kızlar uzun zamandır kendime uygun doktor arıyordm. İrtiibatta olduğum bi de vardı fakat bi konuda anlaşamadk. Bende her ihtimale karşı başka dr arayışına girdim. ( sezeryan sonrası normal doğum istediğim için) bugün Çamlıca Medipole gttim. Dr Kadriye Erdoğana. Gerçekten mükemmel bir doktor. İlk defa geldin diye iyice muayene edicem dedi. Bebeğime epey baktı. Normal istersen yanndayım sezeryan da istersen yine yanndayım dedi. Öyle pozitifti ki. Saolsun. Gitmek isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyoeum. Muayene 50 lira, Sezeryan 1550 normal doğum 1250 lira. Bilginiz olsun🤗 hastane yeni olduğu için fiyatlar bu şekilde. Martta artacakmş. Hastaneyi de çok beğendim şahsen içime çok sindi😇