36+6 şuan en son 1 hafta önce hala tersti. Pazartesi kontrolüm var dönmediyse gene sezeryan günü verecekler. Ama tahminim hala ters mide kismimda tas gibi yuvarlak kafasını hissediyorum. Karnımın kasiklarimin olduğu yer boş zaten aşağı doğru ayaklarindan dolayı. Dönse bi doluluk olurdu diye düşünüyorum 😵💫