Kızlar 38+5 de isteğe bağlı olarak 21 temmuzda sezaryen doğum oldum. Sabah 9 buçukda yatışım yapıldı 12 de doğuma alındım. Spinal anestezi oldum gerçekten hiç korkacak bişey yok sadece benim çok midem bulandı kusmak istedim tansiyonum düşmüş hemen iğne yaptılar sonra sakinleştim. 5 dakika sonrada bebeğimin sesini duydum. Temizleyip bana getirdiler çok ağlıyordu onu öptüm kokladım sakinleşti sustu bu dünyanın en güzel hissiydi♥️ Sonra benim dikişlerim için bebeğimi odaya götürdüler ben ameliyattan çıkana kadar çok ağlamış anneannesini korkutmuş miniğim👼🏻Ameliyat sürecim ve sonrasında ayağa kalmam çok zor geçmedi çok şükür benim için en zor olanı sütümün gelmeyip bebeğimi besleyememekti🥺ilk gece çok ağladı mecburen hemşireler mama verdi biraz sakinleşti böylece. Hayatımın en zor gecesiydi😣 ertesi gün taburcu olduk sütüm geldi göğüslerim şişti taş gibi oldu ama süt kanallarım tıkanık olduğu için yine emziremiyordum iki kere hastanede sağıma gittim yok bir damla bile çıkaramadım artık ağlama krizlerine giriyordum ama eşim en büyük destekçimdi allah ondan razı olsun 🙏🏼Ertesi gün araştırırken bebeği ters emzirmem gerektiğini okudum bi umut demeyeyim dedim ve inanır mısınız bebeğim göğsümü saniyesinde boşalttı şimdi hala bu şekilde emziriyorum çok şükür sütüm var artık🙏🏼🙏🏼☺️Ama tabi ilk zamanlar tam beslenemediği için biraz sarılık riskimiz var bol bol emzirmem gerekiyor ama bu sıpayı uyandırmak biraz zor oluyor . İnşallah bu günlerde geçecek tosbiğimizle daha güzel günlerimiz olacak. Benim size tavsiyem doğum şeklinizden korkmayın gerçekten benim yaşadığım olayı kimse yaşamasın en zoru size muhtaç birine yetememek hissi. Doğum öncesi biraz emzirme konusuna kafa yormanızı öneririm çünkü ben hiç böyle bi sorunla karşılaşacağımı tahmin etmemiştim .