Arkadaşlar aranızda bunu yaşayan var mı bilmiyorum, ben plansız bir şekilde hamile kaldım şuan hiç düşünmüyordum sonrasında bir kaç sorun oldu bebek düşebilir falan dendi ama şuan durumu iyi çok şükür ilk başta sanırım bundan çok etkilendim ve hala gebe olduğumu kabullenip sevinemiyorum resmen her şeyden soğudum hiç bir şey yapmak istemiyorum bütün gün evde yatıyorum, işlerimi vs bıraktım sorumluluğu çok zor geliyor çok farklı bir hayatım olacak gibi hissediyorum ayrıca çocuğuma yaptığım bu haksızlık yüzünden de kendime kızıyorum Rabbime şükürler olsun aratmadı bana bir evlat nasip etti düşüncelerimin günahından bile korkuyorum karıştım kaldım ben ne yapacağım ya şuan 8 haftalık hamileyim sanki bir şey olacak ve çocuk hiç doğmayacak gibi hissediyorum bana yardım edin son çare psikolojik destek alacağım sanırım.