GulserenKY Kuzum biz hiç göremiyoruz kara kuvvetler Ocak 31 den beridir ayrıyız o Suriye de ben ailemin yanında ve doğumuma 4 hafta kaldı şimdide komanda tezeleme eğitimimiz çıktı 3 ay yine yok doğuma bile gelemiycek adam 9 aylık evliyim üstelik bizler bu yola bile bile çıkıyoruz sence onlara daha fazla destek olmak zorunda değilmiyiz onlar kadar da yükün bir çok bölümünü biz taşıyoruz ama bence suan eşin istifa etmesi hic birsey değiştirmiycek tazminat ödeyecek ve dışarda başka hangi işi yapacak bu adamlar bu düzene alışmış insanlar sivil hayat zor gelir ama yinede hakkınız da hayırlısı olsun karar hayat sizin 💕