Neslibt72 Monaaa çok şükür tüp bebekle hamileyim. O kadar ilaç kullandım ki tedavi sonuçlanınca hepsini sildim beynimden 😂
damla68 Monaaa evet canım 5.gün embriyosu ilk denemem de şükürler olsun olumlu sonuç aldık Corasprin Estrofem Duphaston Decavit Progestan fitil ve iğne kullandım