hemsireanne16_ Kızlar merhaba. 25 yaşındayım ikili tarama testinde yaş riski 1:798 çıktı. Diğer değerler 1:67247 ve 1:164311 çıktı. Yaşın böyle çıkması normal mi bilgisi olan var mı
Yigit_Yagiz_Moms hemsireanne16_ allah allah ne yaş riski çıkacakki sizde? E ne yapalım yani 15 yaşında mı doğuralım? İyice saçmaladı bu testler. Doktorlar genelde yaş riskini önemsemiyorlar kombine riske bakıyorlar. Değerleriniz gayet güzel çıkmış
Masal-10 hemsireanne16_ Benim 29 yaş 1/575 heralde ilerledikçe daha düşük çıkıyor bende çok korkmuştum 1/1000 filan olur diyordum ama malesef
hemsireanne16_ Bend anlamadım açıkçası hani yaş normal sonuçta diğerleri düşük risk çıkıp yaşta böyle çıkmasını anlamadım
Nurmert hemsireanne16_ benim de 3lü taramada spina bifida yaş riski olarak gelmişti bende 29yaşındayım. Şaşırmıştım çok ama çok güvenilir değil o testler detaylı ultrason tertemiz çıktı 🙏
Masal-10 hemsireanne16_ Yoo demedi kombine risk önemli bizim için dedi bütün sonuçları kapsayan değer oda 1/9800 gibi birşeydi tsinomi ⅒.000 değerindetdi düşük risk dedi kapattı sonucu sadece yaşa bakmıyorlar kan değerin protein değerin yaş sigara kilo bebeğin ense kalınlığı hepsi karışım tek bir değere bakıyor oda kombine dedi bana şimdilik sıkıntı yok dedi