Arkadaşlar merhaba ben 18 haftalığım bebeğime 2 defa biri özel biri devlet erkeğe bnzyo demişlerdi bende erkek zannediyordm bugün kontrolüm vardı farklı bi doktora devlete oda muayene etti ve %99 kız dedi ben şok oldum tabi çok sevindim çok ama kafam karıştı çünkü hep erkeğe bnzyo demişlerdi ya şaşırdım bi yaşıyab varmı bu durumu