ebrarmom08 Kızlar görümcem için soruyorum son adet tarihi 8 haziran uygulamaya göre bugün tam 7 haftalık doktor kesenin boş olduğunu söylemiş başına gelen varmı? Başka hastaneye gitse gözükürmü acaba 🧐
123_321 ebrarmom08 benimde bebek gözükmemişti ilk bolca su içip sıkışık gittim 4 gün sonra ve gözüktü hemen umutsuzluğa kapılmayın şuan 24. Haftamdayım . sıkıştırıp kendini başka bir doktora gitsin tavsiyem
Serife2323 ebrarmom08 canım inşallah vardır ama başıma geldi bildiğim için söylüyorum kese boyutu 31mm olmuş yani muhtemelen boş gebelik. Boş gebelik teşhisi kesin olarak konması için kesenin en az 25mm olması gerekiyor. Boş gebelik sonradan da dolmuyor.
Mommybabyy ebrarmom08 geçte döllenmiş olabilir o yüzden gözükmemiştir başka bir doktora daha gitsin hepsi farklı şey görüp söylüyor çünkü
ebrarmom08 Melekilgn inşallah bunda da bebek vardır. Görünmemiş demiş devletteki doktor şüphelide konuşmuş belki bizim cihazlarımızdnadır demiş.
Melekilgn ebrarmom08 aynen hemen korkutma kendini haftaya hemen git inşallah götürsün minnoşunu Allah sağ salim kucagina almayı da nasip etsin 🌸
Buurrccuuuuu Fatma_armutcu benimde son adet tarihim 6 Haziran iki hafta önce gittim 6+2 dedi ve sadece kese göründu bebek yoktu özel Dr a gitmiştim. Dün devlet hastanesine gittim ultrasonda gözükmedi vajinadan gördü bebeği yine 6 haftalık dedi Dr çok tersti soru bile sordurmadi cihazlardan kaynaklanıyor galiba yine ilk gittiğim özel Dr a gidecem en kısa sürede.
Esrchn14 Benim de yarın 7 haftalık oluyor . 6 haftalıkken gittim bebek gorunmedi , ilk hamileligimde 6+4 de kese görünmüştü geç döllenmeydi bende boş olmasindan korkuyorum perşembe günü tekrar kontrolüm var bakalm ne olacak
Bulbulyuvasi Geç döllenme olabilir devletse cihazları kötü olabilir olabilir de olabilir balım endişe yapmasın hemen