affa Arkadaşlar doktorum düzenli olarak her gün.tansiyonunu olc dedi.benimde tansiyon.3gundur aşağı şəkər falan yiyorum hani düzelir.diye sonra geri iniyor .ne yapa bilirim. 3gun sonra hasdaneye gidcem zaten. fikr verən varmı.
Eksijelibon affa benimde hep düşük. Doktor düşük olmasının bir zararı yok yüksek tansiyondan korkarız dedi
affa Eksijelibon hee anladim . Bende öyle düşündüm.cunki yüksek hep tansiyon.ilerde tansiyon hastalığı yaratiyor