Merhaba kızlar demin doktorun yanından çıktım her şey yolunda giderken bugün bana bebeğimin beyninde omuriliğe giden kanalda su biriktiğini sınırın 10 olduğunu bebeğimin sıvısının 9.7 olduğunu beyindeki sıvı artışının hidrosefali olacağını söyledi böyle bir şey başına gelen duyan bilen var mı çok moralim bozuk çok kötüyüm lütfen yardımcı olun