Bebek son ana kadar hep hareket eder pozisyon değiştirirmiş. Bunu ben de hissediyorum, ama artık ağırlaştığı için kafasının aşağıda olduğu hissediliyor, bizimki de hep sağa yatık duruyor 😂 benim de suyum fazla çıktı. Gebelikten önce de zaten 105-120 arasıydı şekerim, gebelikte de 105 civarıydı insülin vermediler. Şaka gibi şeker yüklemesi tertemiz geldi. Ama bütün belirtiler var, su fazlalığı, iri bebek, haftasından önden gitmesi felan. Pozisyona takılmayın sürekli değişecek 🤗