Teslimenursevil Evet çok zor ama bence stresten uzaklaş, tüp bebek denedin ve stresin daha çok arttı bence yada buraya daha çok yansıttın da olabilir. Ama herşwyin başı stres, emin ol Rabbim nasip edecek sağlıkla inşAllah👶🏻 Ama biraz stresten uzaklaş, bekle bakalım daha adet olmadın çok yeni herşey belkide pozitife dönecek. Testten de biraz uzak dur bence bak nasıl ummadığın anda gelecek mucizen 🌸