Agg0207 beyza6078 LCW den almıştım ilk doğumunda şimdi yine evdede kullanabileceğim birşey Alicam hastaneden gelince yıkamış kullanmıştım
__mom1 En iyisi plastik terlik hastanede giydiğim terliği zaten eve gelip giyemem benim normalde dışarda giydiğim crocs terliklerim var onları götürücem
CemrePektas beyza6078 a101de dümdüz terlik aldım 😂 ilkinde terlik taç kapı süsü takm yaptırmıştım sonra paçamdan akan kanlar yüzünden eve gelmeden çöpe attm terliği😂😂
yesilkahve beyza6078 ilk doğumumda trendyolda bi satıcıdan almıştım, bunda lcw den almayı düşünüyorum. Ev için almıştım çok memnun kaldım, hastane içinde ordan düşünüyorum 💜
CemrePektas bendeanneoldum_ depend değil hasta bezi kullanmıştım o zaman. Sezaryen olmuştum ve ben adetken bile aşırı kanamam olur. O sebeple sezaryen sonrası da kanamam çok olmuştu