38+1 deyım bebeğimin kilosu 2.800 doktor yarın acil sezaryana almam gerek dedı bebek kılo almadıgı ıcın sezaryan olman gerek dedı 1 hafta önce 2750 idi. Sezaryan olmak istemiyorum diye imza verdım doktorumda plasentadan bebek beslenemıyor oksijensız kalabılır dedı bu durumu daha önce yaşayan var mı ?