Tugce_98 Kızlar hamileliğinizde magnesıum Quatro diye bir takviye aldınız mı bacaktaki ara ara kramp ağrılarımdan dolayı doktor önerdi
Busraakay_26 Tugce_98 evet magnezyum kullandım eritme içermediğim için hapını aldım ama belli bir haftaya geldiğinde bırakman gerekiyor kasılmaları hissetmek için
turkuaz_ Tugce_98 evet kullanıyorum ama bişeye yaramadı mı anlıyamadım bu sabahta dün sabahta yine kramp girdi ama şiddeti daha az oluyor
Dilekgun Ben mag2 kullandim kramp hic yoktu ama aksamlari ozellikle yattiktan sonra 2 saat boyunca ayaklarimi surekli gernestiresim geliyordu ilk kullanimdan itibaren tamamen gitti cok sukur sabah oglen aksam iciyordum ve siviydi cam tupte olanlardan
EsraDabakzkal Ocean marka magnezyum kullanıyorum. Çok memnunum bacak ağrılarım kesildi kramp asla yok. Günde 1 tane de Erzincan yüksek magnezyumlu maden suyu içiyorum. Tavsiye ederim ❤️