defnezumram esra__94 benim 6. Haftada düşmüştü kalp atışını falan duymamıştm 1 hafta önce öğrenmiştim düşmeden zaten arkasından bende çok korktum ama rabbim korudu bide düşük sonrası olan gebelikler daha sağlıklı oluyormuş rabbim korusun bebeğini sana bağışlasın inşallah
esra__94 defnezumram anladım canım evet hep öyle deniliyor Amiin hepsi Sağlıklı Sıhhatli gelsin inşallah dünyaya 🙏🏻🥰
defnezumram Krcn001 valla vakum olayı genelde başı büyük bebeklere yapılıyor da bundada varmı emin değilim ama için tahrip oluyor sen hissetmesende
esra__94 Evhamlianne anladım canım en hayırlısı nasıl ise öyle olsun inşallah düşerse bile vardır bir hayır yine nasip olur 🙏🏻🙏🏻
defnezumram esra__94 zaten sağlıklı gebelik olsaydı düşmezdi dedi doktor bende isyan etmedim Allaha hiç hayırlısı dedim hep
Esrchn14 Merhaba benim de boş gebelik şüphesi var , boş gebelik sonrası da kürtaj yapılıyormus. Açıkçası korkuyorum uyanık mi yapılıyor , uyusturuluyormu bilgilendirirmisiniz
Yagmurun2 Meryem345 martta kalp atışı durması sebebiyle kürtaj oldum nisanda tekrar hamile kaldım yani bir adet geçtikten sonra şu an her şey nolmal çok şükür
Mrvcakatt Meryem345 ilk haftalarda olsa korunma derdim de bebek biraz buyumus 2 ay korun rahmin duzelsin eski halini alsin oyle hamile kal
Mrvcakatt Meryem345 dusuk oldugunda onlem amacli ecopirin kullandiriyor doktor . Ben de bos gebelik yasadim supheli kimyasalim var