Esindoruk merhaba 38+4 de Doğum gerçekleşti . Ben totalist olduğunu 16. Haftadan beri biliyordum. Haftalar ilerledikçe yapışmaya başlamış bu Doğum esnasında belli oldu. Çünkü ultrason ile tam tespit edilemiyordu. Mesafe cok yakındı rahim e yanı. Ben kanamasiz geçirdim. Sadece doktorum cinsel yakınlık olmasın dedi onun haricinde günlük hayatıma devam ettim . Tabii ki dikkat ederek. Sezeryan planlı olduğu icin riske atmadı doktorum. Kombine anestezi alarak 1 saatte bitirdi , sizlere de geçmiş olsun umarım sıkıntısız geçirirsiniz