123456_ Kızlar doğumum 2 Ağustos görünüyor. Yani 40. Hafta o zaman oluyor. Bu 42 de doğuranlar neye göre doktorlar 2 hafta daha mi bekletiyor anlamadım ben şimdi 40. Haftada doğuruyor olmuyor muyum neye göre hesaplanacağim
Gebe_hanim 123456_ tatlım normal doğum olunca bebişin ne zaman gelirse o zaman doğuruyorsun ama 42.haftaya kadar sanmıyorum bekletsinler 40.haftadan sonra hala gelmezse bebiş normal doğum sezeryana döner büyük ihtimalle 2 hafta bekletme gibi bir durum yok