Kizlar selam, hamilelikten öncede kansızlık sorunum vardı ama 9 un altına düşmemisti hiç. Hamile kalmadan önce 10.8 lerdeydi. Adet olmadım hamile kadim 9.4 e düştü bebek aldığı için dediler. İlaca başladık şurup gibi olanlardan, 1 kutu bitirdim kabızlık yaptığı için 2 hafta ara verdim. Bu sırada memelekete geldik hava değişikliginden midemi bozdum tahlil yapıldı 8.1 e düşmüş. Çok şaşırdım bir kutu ilaç icmeme rağmen bu kadar düşüş normal mi? Ve ne yapabilirim yükseltmek için.Lutfen önerilerinize açığım