Kızlar 29+1 olduk dün gece solumdan sağıma dönerken zorlandım dönemedim karnımda bi acı olustu sabaha geçer dedim ama geçmedi azaldı yatınca oturunca bişi yok ayagı kalkınca yürüyünce bi acı karnımn altnda içten nefes alıp verirken falan acıyo yırtılıyo gibi sanki normal mi yaşayan varmı bebek hareketleri var agrı sancı yok klima acık yatıyorum kaç gündür ama üstümde pike var üşürmüş de olabilirmiyim Dr yazdım cvp bekliyorum