Seval2468 KahveliBirAnne ben gidiyorum ilk oglumuda orda doğum yaptım 2 buçuk yıl önce şuan 36 haftaligim yine oraya gidiyorum Atilla Okur a
AysenurSarikaya KahveliBirAnne bende Hatice cana gidiyordum da beni avrasyaya çağırdı fakat ücretler çok fazla olduğu için gidemicem bence
AysenurSarikaya KahveliBirAnne onun yerine hangi doktor gelecek acaba artık başka doktorlar devam edeceğiz malesef
KahveliBirAnne AysenurSarikaya fzkaradas34 yazın bir konuşalım wallaha çok üzüldüm Hatice Hanım’ın gitnesine ay
AysenurSarikaya KahveliBirAnne malesef Instagram kullanmıyorum 😊 onun yerine bir doktor geldimi bilginiz varmi
KahveliBirAnne AysenurSarikaya gelen doktor yokmuş şuan için malesef nöbetçi doktorlar var bende yeni bir hastaneye bulucam mecnur bir tane bile kdin doğumları kalmadı şuan
AysenurSarikaya KahveliBirAnne anladım benim kontrolüm 2 hafta sonra falan egerki ozamana yeni doktor gelmemiş olurda bende başka bakarım herhalde
AysenurSarikaya KahveliBirAnne gelir in saa Allah yaa başka hastaneye gitmek istemiyorum siz ne kadarlık hamiillesiniz