Bugün 15 haftalık devlet hastanesi gittim hocam cinsiyet bu haftada belli olur mu dedim görürsem.soyleyim dedi erkek dedi . Değişir mi acaba cinsiyetimiz . Bir oğlum var içimden hep kız geçmişti açıkçası . Rabbim sağlıklı evlat nasip etsin tabi başta . Ama cinsiyet yanlış görme olabilir mi başına gelen varmi