Kızçeler selam ben 2.ye hamileyim ilki sezaryen ve üzerinden 10 yıl geçmeden normal doğum önermiyor doktorum ve ilk çocuğum 5 yasında neyse gelelim asıl soruma 2. Sezaryen da çok beklemediklerini normal tarihten daha erken sezaryen e alındığını duydum 2. Sezaryen olanlar bi bilgi verebilir mi çatlıcam🫣😂