Mihranurum-123 Kızlar kırmızı kırmızı çatlak oluşmaya başladı nasıl geçer ? Normal mi sadece kalçamda var başka bi yerimde yok ?sizler ne yaptınız kalıyor mu bu çatlaklar doğumdan sonra ?
minnakkraker Mihranurum-123 kilo aldıysanız olmuştur muhtemelen bende yıllardır var. Göbeğim de çatlar diyordum ama daha çatlamadı
Zeynep_ze Mihranurum-123 bendede var ama hamilelikten önce vardı zaten ben geç kaldığım için artık bir şey geçirmiyor ama siz yağ sürmeye falan başlayın yinede ya da lieracın çatlak önleyici jeli var çatlak oluştuktan sonra kullanılan serumu falan var