Bir ay önce doğum yaptım doğduğundan beri adam akıllı uyuduğu tek gün yok bir bebek nasıl bu kadar az uyur bu kadar küçük bebek reflüsü var gaz sorunu var ama huysuz da bir bebek bir saat uyutmaya çalışıyoruz on dk uyuyup uyanıyor. Kendimi o kadar yorgun çaresiz hissediyorum anlatamam ne zaman geçecek bunlar🥲 sürekli emmek istiyor emziriyorum uyuyakalıyor yerine koyarken yine uyanıyor kısır bir döngüde kaybolduk. Neler yapabilirim deneyimli annelerden destek istiyorum