A_H size şöyle söyleyeyim bende sizin yaşadıklarınızı yaşadım ve perişan bir gebelik geçirdim doktor burun kemiği var ense kalınlığı gayet normal demişti bana daha sonra 3 lü test yaptım ikiliye yetişemedim diye yapmaz olaydım down dedi detaylıya girdim oda çocuk enfeksiyon kapmış ama bana neşesi kalın down sendromu dedi kaç gün ağladım bilmiyorum sonra özel bir kliniğe gittim çocuk down değil ama neşesi kalın Buda enfeksiyon olabilir dedi ve gerçekten öyle oldu down değildi ama enfeksiyon kapmıştı kesem delindiği için bu gebeliğimde ne ikili ne 3 lü asla yapmadım detaylıya gittim herşey güzel dedi doktorum şuan 27. Haftadayım