Anne-22 kolestaz oldum canım. Gebelik kolestazı. Karaciger enzimlerim ve safra asitlerim yüksek. 37 den sonra bebekte kaka yapma , yeme ve kalp ritim sorunları oluştuğu için mecbur alınacak. Bende sezaryen bile olsa 39 da doğurmayı düşünüyordum veya normali beklemeyi ama kısmet olmadı