Fbd çok iyi çok memnunum aslında güzel ilgileniyo olumlu konuşuyo hep sıkıntıya sokmuyo insanın içini ama kafamı bulandırdı burasıda bilemedim ya kötü bişey mi var diye parasınıda geçtim her özelde biraz vardır bu ama hani kötü bişey mi gördü acaba ikilidede dörtlü istedi diye aklıma düştü sonuçlarıma gayet iyi demişti ama bilemedim😕