Alizee Serap-asel açlık tokluk hep normal çıkıyor, bazen çok nadiren 146 çıkıyor. Sonra ki ölçümlerim normala dönüyor yine. Korkmalı mıyım ya yemeyi abarttığım için mi öyle oluyor?