Kızcelerim ilk öncelikle merhaba bizim gibi evini sırtına yüklemiş şehir şehir gezen tüm yarenlerin Allah yardımcısı olsun diyorum hayırlı insanlarla karşılaşmanız dileğiyle 😍 biliyorsunuz ki tayin zamanları çok sıkıntılı süreç oluyor nakliyat parası olsun biz bir sene daha Suruçdayız tayinimiz çıkmadı ne yazık ki deprem de evim baya hasar aldı ve eşyalı evde oturuyorduk şimdi yine mecburi eşyalı ev bakıyoruz bir sene için eşya almaya değmez diye düşünüyoruz nakliye olsun birde eş götürülmez yerler olma olasılığı olursa İstanbul’da kendi dairemi mecburi acıcam 🥺 Asıl sorum şu sizce beşikte mobilya mı almalıyım yoksa park yatak mı bana yardımcı olursanız çok sevinirim ♥️ Şimdiden hepinize teşekkür ederim