Bu sabah aç karnına önce kan verdim. Damar yolu açtılar ki tekrar tekrar iğneyle delmeyelim diye. Gördüğünüz arkadaşı 10 dk içerisinde içtim ve bittikten sonra 1 saat bekledim. Tekrar gidip kan verdim 1 saat daha bekledim ve son kez kan verdim. Bu süre içinde hiç bir şekilde yeme içme yok bir yudum su bile yasak. Özellikle kusmanız yasak. Eğer tuvaletiniz varsa 2 saatin sonunda yapmanız gerekiyor. Ben evden çıkmadan gittiğim için idrar kabını yanımda getirdim gün içinde evde halleder hastaneye götürürüm diye. Tadına gelirsek eğer tatlı şeker aşığı biri olarak çok keskin bir tadı var açıkta kalmış aşırı şekerli gazoz gibi ama içerken o şeker resmen boğazımı dilimi yaktı. Rezil bişeydi valla 😵💫