Mucix İyi gclr arkadaslar. Ben iki normal dogum yaptim. Bu bebeğimi insallah sezeryan olacak. İkinci oğluma yaptigim doğumdan 12 gun sonra bi ameliyat olmustum damar patlaması olmustu. Bende doktorumla konustum cok korktugumu ve ameliyat oldugumu anlattim. İsteğe bagli sezeryan yapicak şuanda 36+0 haftalik hamileyim. Beni ne zaman sezeryana alir kacinci haftada ?
Gamzeli21 Mucix 37 38 arası alıyor benim şuan 37 haftalık inşallah haftaya alır benimde 2 normal doğum 3.sezeryan
Sbrygl1 Genelde 38 gibi alıyorlar bizde 38 haftalık olduk bugün. Doktor kontrolümde ay başına gün vermişti. Cuma günü kontrolümde beklemek istediğimi söyleyeceğim
Mucix Gamzeli21 beklemek güzel tabi zamaninda olmasi önemli ama sezeryan planlarken evde aniden sancimiz yada suyumuz fln herhangi bisey olursa. Dogum normalle mi gerçekleşir merak ediyorum acikcasi