2prensesannesi50 Kızlar 38+3 günlük oldk normalde bugune kdar boyle bsey yoktu bugun gittigimde suyunun fazla oldugunu ogrendim ne gibi sorun yaratir bu veya bi sorun olurmu bu durumu yasaynlar varmi seker vs de yoktu ama bilemedm.
Roro37 2prensesannesi50 benim de uzun süredir suyum fazla şekerim çıkmadı doktora neden olduğunu sorduğumda da açıklama yapamadı bazen olabiliyor dedi her ihtimale karşı meyve ve tatlı tüketimini azalt dedi erken doğuma neden olabiliyor veya sezeryana mecbur olabiliyormuş şu an 36 ya başladık bakalım göreceğiz
Yuceherunks 2prensesannesi50 ben de 38 haftalık gebeyim bana da bu zamana kadar hiçbir doktor su fazlalığım var demedi fakat dün akşam farklı bir doktora gittim ve böyle bir sorunum olduğunu söyledi perinatolojiye gitmem gerektiğini ve riskli gebelik olduğunu söyledi Bir insan nasıl 38 haftada riskli gebeliğe girer anlam veremiyorum bugün her şey açığa çıkacak bakalım
2prensesannesi50 zeynozey bi sorun oluyormuki acaba 🤔neden fazla oldugunu sormayida unuttum gecen hafta gittigimde gayet iyiydi bende cozemedim
Alparslanmom_ Şekerim olmamasına ragmen suyumuz fazla 20 haftadan beri suanda 32+3 olduk ama doktorum yarım olmak sartıyla glıfor verdı onu kullanıyoruz 1.5 aydır ama hala suyumuz fazla 🤷♀️
2prensesannesi50 Alparslanmom_ insallah bi sorun olmaz bu fazlalikta sag salim kucagimiza aliriz ilk defa boyle bisey basima geliyor benimde ilk gebeligimde yasamadim hic boyle bsey