Pinark92 Kızlar merhabaa , ilk doktor kontrolüne erken gidip keseyi görmek için 1 hafta bekleyenler burda mııı zaman geçmiyor sanki acaba hala orda mı diye merak ediyor insan 😂
Pamuk Pinark92 Ben beta takibi yaptiriyorum belli bir sayıya gelince gideceğim.Yoksa boşuna gitmiş olunuyor🥹
Pinark92 Benim 18 temmuzda 83 çıktı 21 temmuzda 317 çıktı 24ünde doktora gittim haftaya gel dedi o gün de kan verdim 993 çıkmıştı. Şimdi bekledikçe sanki yokmuş gibi varmış gibi değişik bir histeyim🥹