Neslimm Kızlar ben büyük uzun kapsül şeklinde olan hapları yutamıyorm bugün doktorum decavit yazdı oda uzun içene kadar midem yukarı cıktı gözlerim yaşardı yutmakta zorlanıyorm kırıpta üst üstte yutsam bişe olurmu ya 😐
Irmakdkm Neslimm bütün yutmanda fayda var bazı haplar kırılmaz doktoruna danış. Yada daha küçük hap iste illa vardır vitamin haplarının içinde
Tubagnlts Neslimm kiripta icebilirsiniz banada aynı ilaci vermişti doktorum yutmakta zorluk cekiyodum ikiye böl oyle iç demişti
Senayemre @Deletedmom328 bak yanlız degilm bu kızda atamıyormus büyük haplari bende atamıyorm kücük olrsa kullanıyrm büyükler duruyor dolapta decavit benmde vardi 1 tane attim oda geri çıkardım bdahada atmadm😂 32 haftaligim Neslimm
Neslimm Irmakdkm folikasite devam edim dedm olmaz 3 aydan sonra decavite baslıyorz dedi oda uzun kapsül şeklinde
Irmakdkm Neslimm decavit multivitamin bende onu kullanıyorum onun haricinde başka vitamin haplarıda var doktoruna sor daha küçük kapsül yazsın. Ben bırakıcam kan ilacı kullanıcam sadece
Senayemre Neslimm canım vitamin kullanmıyorum suan kalsiyum demir ve magnezyum kullanıyorum onlarda küçükler yutmakta zorlanmıyorm kalsiyum zaten suya atılıp eritilen bi hap🤩tadı da cok güzel
Burcu22 Neslimm canım bende dekavit kullanıyorum Dr bana ikiye bölüp icebilirsin demişti ama yinede icim rahat etmedi bütün yutmaya devam 🙄😁
Senayemre Neslimm canm o haftalarda vitamin şart bence kullan bn kullanmadm ama zorlandm baya hep acildeydim😏