Roro37 Dileek22 bol bol su iç tansiyon düşüklüğünün bi nedeni de vücutta sıvı miktarının az olması ben de 36 ya başladım 30 un başlarında çok düşüktü tansiyonum su miktarını arttırıp düzene koydum
Dileek22 Teşekkür ederim 🌸 3 litreye kadar içmeye çalışıyorum ama demek ki yetersiz kalıyor. Acile de gittik pek bi ilgi olmadı ondan sizlerden bi fikir almak istedim