Mrymtprk Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim ağrım sancım hiçbi şey yok bişey olmuştur diye çok korkuyorum benim gibi olan varmı aranızda
Mrymtprk 0634 oda zor ya bende hiç olmadı ne bulantı ne baş dönmesi sadece iştahım kesik git gide kilo veriyorum
Ilba_34 Herkesin hamilelik süreci farklı olabilir o yüzden korkmanıza gerek yok kanama vs yoksa içiniz rahat etmiyorsa da doktora görünün ☺️
Mrymtprk Besst ilk hamileliğim biraz tedirgin oluyorum ve çok iştahım kesik bünyeden kaynaklıdır inşallah