Merhaba; bugün doktorum çatı muayenesi yaptı. Bu arada korkanlar varsa hiç korkucak bir şey yokmuş. Çok kısa sürüyor zaten.
Doktorum çatı kemiğin dar ama haftaya birdaha bakalım dedi,biraz zorlar seni
Dedi.normal doğumdan yana bir doktor şüphem yok ama çok uygun olduğumu düşünmedi normal doğım içim. acaba sonradan genişler mi ? Çatı’m çok uygun değilse,beni
Zorlucaksa sezeryan tercih etmek hic beklememek en iyisi değil mi sizce de