Karainci birinci yılımızda güzel bir güneş gözlüğü almıştım, ikinci yıl akıllı bileklik almayı düşünüyordum ama eşim akıllı saat alacaktı madem kendi istediği farklı diye ona teklif edip yarı ücretini karşıladım bilekliği vardı diye yenisini istemeyip saati istedi. Bu yılda almayı düşündüğü iki tane ayakkabı vardı ondan önce davranıp aldım 😄 Bu sene doğum günü içinde telefon alacaktı benimde birikmiş param vardı telefona katsın diye verdim. Genellikle ihtiyaç doğrultusunda ilerliyorum ben yani 😄 bu arada yıldönümünüz şimdiden kutlu olsun 💜 nice güzel mutlu senelere 💜💜