Susamana tubimom yaaa kalbinde parlaklık bana da dendi detaylıda. Ne oldu acaba geçti mi lütfen deneyimleri duymaya çok ihtiyacım var
BEKEN MoonLighty benim oğlumda var doğustan beri nefroloji ve üroloji takip ediyor aksatmadan direk götürün bence işemede sorun oluyor kesik kesik işiyo
Ozlm_31 MoonLighty benim ikiz kızlarım var geçen kontrolde genişleme var dedi ikisinin de iki böreğinden 6 mm ne olck bende bilmiyorum ne bekliyoruz bizi
MoonLighty Ozlm_31 bana doktorum 4 mm altı olması lazım, 4 ve 7 arası takip edilmesi gerek, 7 üstü dikkat demek dedi. Bebek doğduktan sonra çocuk doktoruna gösterelim dedi. Çok korkutmadı ama benim aklıma takıldı işte
BEKEN MoonLighty sünnet oldu 50 günlükken geçmedi ama pipi kapakcıgında yaprak vardı o alındı bizim amaliyat ile
Ozlm_31 MoonLighty evet banada olması gereken 4 mm üstü olursa genişleme var demek doğumda bana hatırlatın dedi Bi de doğumdan sonra çocuk doktoru görecek doğduktan sonra eğer çok ağlarsa gazı vardır fln demeyin hastaneye getirin ağrısı vardır dedi sık sık idrar yolu enfeksiyonu olmaya meyilli bebekler oluyorlarmş
Forever MoonLighty bana da öyle dedi doktor doğduktan bir süre sonra geçiyor genelde korkma dedi bana